Algemene Ledenvergadering op 18 mei

Op woensdag 18 mei 2016 zal de algemene ledenvergadering van de Fietsersbond afdeling Utrecht plaatsvinden. We starten om 20 uur in het Milieucentrum Utrecht, Oudegracht 60. Je bent hiervoor van harte uitgenodigd, dus zet deze datum alvast in je agenda.

Tijdens het officiële gedeelte van de vergadering bespreken we kort het jaarverslag en kiezen we het bestuur voor het komende jaar. Hierna zal Janine Hogendoorn van Ring-Ring® iets vertellen over de Ring-Ring® app. De app is ontwikkeld in de Amsterdamse nieuwbouwwijk IJburg, om bewoners te verleiden om hun boodschappen op IJburg te doen. Nu maakt de app een doorstart naar andere steden, onder andere naar Utrecht. Hoe werkt het Ring-Ring® principe, hoe is het gelukt om de app een succes te maken, en gaan er echt meer mensen op de fiets? De app verzamelt data waardoor we als afdeling inzicht kunnen krijgen in het gebruik en de vertraging op routes en bij kruispunten. Wat kunnen we als afdeling doen met deze data? Jeanine legt het uit en gaat graag met ons in discussie. Tot slot is er uiteraard tijd voor een borrel.

De stukken voor de vergadering zullen op 9 mei worden geplaatst op onze website: http://utrecht.fietsersbond.nl/wie-zijn-wij/organisatie/algemene-ledenvergadering-2016
We hopen je te zien op 18 mei.

Categorieën